Nexetic Shield Backup Office 365

Suojaa yrityksesi kriittiset tiedot Microsoft Office 365:ssa

Backup for Office 365 tarjoaa automaattisen varmuuskopioinnin yrityksesi kriittiselle datalle. Välitön tiedon palautus, GDPR -yhteensopivuus, turva käyttäjän virheitä sekä haittaohjelmia vastaan.

  • Exchangen varmistus
  • OneDrive for Business -varmistus
  • SharePointin varmistus
  • 50 Gt varmistustilaa käyttäjää kohden
  • Jaettu levytilapooli

3,90 €/kk/käyttäjä

0+
asiakasta luottaa
0+
ohjelmistoa yrityksellesi
0
asiantuntijaa palveluksessasi
0+
asiakaspalvelua suomeksi

32 % yrityksistä on jo kadottanut tietoa pilvipalveluissa !

Miksi tietojen turvaaminen on tärkeää

Mikä tekee Nexeticistä ylivoimaisen?

VAIVATON

  • Helppo asennus
  • Automaattiset asetukset
  • Automaattiset päivitykset
  • Huoleton ylläpito
  • Asiakaspalvelu Suomessa

TOIMIVA

  • Asenna ja unohda
  • Käyttäjille huomaamaton
  • Nopeat varmistukset ja palautukset
  • Optimoitu kaistankäyttö
  • Luotettava ja vakaa

TURVALLINEN

  • Yritystason tietoturva
  • Tiedot ovat aina salattuna
  • Tiedot tallennetaan Suomeen
  • Asiakkaalla kontrolli dataan

RAJATON

  • Rajaton varmistusmäärä työasemille Unlimited-lisenssillä
  • Rajaton tiedostokoko
  • Rajattomat tiedostotyypit
  • Rajaton nopeus

Käyttöönotto napin painalluksella

Saat tietosi pilvessä turvaan nopeammin kuin uskoitkaan.

Automaattinen varmistus

Kaikki tietosi ovat turvassa 24/7

Varmistus tehdään automaattisesti O365:stä Nexeticin pilveen.

Tietojen palautus

Keskitetty hallinta – huoleton ylläpito

Näet kaikki yrityksesi Office 365-käyttäjät Shieldin O365-hallintaportaalissa. Voit valvoa varmistusten tilaa ja lisätä uusia käyttäjiä varmistuksen piiriin.

Kirjaudut sisään O365-tunnuksillasi. Myös käyttöoikeudet luetaan suoraan O365:stä.

0+
yritysasiakasta
Palveluntarjoajana toimiva suomalainen yhtiö ja paikallisesti sijaitsevat konesalit ovat mielestäni huomattava etu ulkomaisiin palveluntarjoajiin verrattuna.
Kari Malinen, Insinööriliitto
Nexeticin ohjelma on hyvin helppokäyttöinen. Palautusvalintoja käyttämällä tietokoneen vaihtotilanteet sujuvat helposti ja nopeasti: kaikki varmistetut tiedostot voidaan vaivatta palauttaa takaisin alkuperäiseen sijaintiinsa.
Jukka Wilska, Secto Leasing
Kannettavat tietokoneet ovat kulutustavaraa, joille sattuu vahinkoja ja varastamisia. Halusimme olla varmoja, että koneiden tiedot pysyvät aina varmassa tallessa. Hyvin harvassa koneessamme backupit olivat kunnossa ennen Nexeticin palvelun käyttöönottoa. 1,5 v. asiakkuutemme aikana on jo testattu, että järjestelmä on erittäin toimiva.
Tapio Rauhala, Delete

Shield Backup Office 365

3,90 €/kk/käyttäjä

  • Automaattinen
  • Turvallinen
  • Toimiva
  • Taloudellinen

Eikö löydy sopivaa?

Ota yhteyttä myyntiimme. Käydään läpi teidän tarve ja etsitään sopiva ratkaisu.

Ota yhteyttä >>

tai soita: 010 841 5665

  • Sähköpostien varmistus
  • Yhteystietojen varmistus
  • Kalenterin varmistus
  • OneDrive for Business -varmistus
  • SharePointin varmistus
  • Inkrementaalinen varmistus
  • Palautus yhdellä klikkauksella
  • Täysin automaattinen varmistus
  • Varmistus useita kertoja päivässä
  • Keskitetty hallinta
  • Täysi varmistus
  • Täysi tai osittainen palautus
  • Versiohistoria
  • Hakutoiminnallisuus
  • Palautus käyttäjän toimesta
  • Palautus ylläpitäjän toimesta
  • Arkistointi
  • 256 bit AES -salaus
  • Käyttäjäkohtaiset salausavaimet
  • Tarkistusloki, ” Audit Log ”
  • Kaksivaiheinen vahvistus
  • Kirjautuminen omilla tai O365 -käyttäjätunnuksilla
  • Käyttöoikeudet luetaan O365:stä
  • Sertifioidut datakeskukset, TSA (Technical Supervisory Association): TÜV
  • Korkean saatavuuden TIER III -konesalit
  • Varmistetut tiedot sijaitsevat EU:n alueella
  • Tuetut selaimet:  Chrome, IE, Edge, Firefox, Safari
  • Ei vaadi erillisen ohjelmiston asennusta

Tarvitsetko lisää levytilaa?

Jaettu lisälevytila kaikille yrityksen käyttäjille

Lisälevytilaa tarvitaan silloin, jos käyttäjälisenssien mukana tuleva kokonaislevytila ei riitä.

  • 50 Gt   2,83 €/kk
  • 100 Gt   4,91 €/kk
  • 250 Gt   11,06 €/kk
  • 500 Gt   28,26 €/kk
  • 1 Tt   37,71 €/kk

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi (1kk).

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.