Nexetic Shield Backup Office 365

Suojaa yrityksesi kriittiset tiedot Microsoft Office 365:ssa

Backup for Office 365 tarjoaa automaattisen varmuuskopioinnin yrityksesi kriittiselle datalle. Välitön tiedon palautus, GDPR -yhteensopivuus, turva käyttäjän virheitä sekä haittaohjelmia vastaan.

  • Exchangen varmistus
  • OneDrive for Business -varmistus
  • SharePointin varmistus
  • 50 Gt varmistustilaa käyttäjää kohden
  • Jaettu levytilapooli

4 €/kk/käyttäjä

Pyydä lisätietoja
Sovi esittely
Aloita kokeilu
Tilaa käyttöösi
0+
asiakasta luottaa
0+
ohjelmistoa yrityksellesi
0
asiantuntijaa palveluksessasi
0+
asiakaspalvelua suomeksi

Shield Backup Office 365

  • Automaattinen
  • Turvallinen
  • Toimiva
  • Taloudellinen

4 €/kk/käyttäjä

Tilaa

Eikö löydy sopivaa?

Ota yhteyttä myyntiimme. Käydään läpi teidän tarve ja etsitään sopiva ratkaisu.

Ota yhteyttä >>

tai soita: 010 841 5665

Suojaa tärkeät tietosi

  • Sähköpostien varmistus
  • Yhteystietojen varmistus
  • Kalenterin varmistus
  • OneDrive for Business -varmistus
  • SharePointin varmistus

Pidä tärkeät tiedostosi tallessa

  • Varmistus useita kertoja päivässä
  • Keskitetty hallinta
  • Täysin automaattinen varmistus
  • Täysi tai osittainen palautus

Hyödylliset ominaisuudet virheiden varalle

  • Versiohistoria
  • Hakutoiminnallisuus
  • Palautus käyttäjän toimesta
  • Palautus ylläpitäjän toimesta
  • Arkistointi

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi (1kk).

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutapaa voit koska vaan muuttaa itsepalvelukonsolissa

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk.

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.