CloudTalk

Moderni tapa hallinnoida puhelinkeskusteluja

CloudTalk on tehokas ja monipuolinen työkalu puhelujen hallitsemiseen ja tallentamiseen. Kun hoidat puhelut CloudTalkin kautta, järjestelmä tallentaa automaattisesti kaikki puheluaktiviteetit, kuten soittojen määrän ja kontaktit.

  • Integroi CloudTalk Pipedriveen: Kaikki puhelutiedot aina äänitallenteita myöten tallentuvat suoraan Pipedriveen – näin sinun ei enää tarvitse syöttää manuaalisesti tietoja jokaisesta puhelusta!
  • CloudTalk sopii kaikille yrityksille riippumatta puheluvolyymista
  • Tehokkaampaa myyntiä
  • Parempaa asiakaspalvelua
  • Selkeämpää kommunikointia tiimien kesken

30 €/kk/käyttäjä

Pyydä lisätietoja
Sovi esittely
Aloita kokeilu
Tilaa käyttöösi
0+
asiakasta luottaa
0+
ohjelmistoa yrityksellesi
0+
asiakaspalvelua suomeksi

Starter

25 €/kk

Tilaa
  • Rajattomat saapuvat & yrityksen sisäiset puhelut
  • Click-to-call -ominaisuudella voit aloittaa puhelut yhdellä klikkauksella missä tahansa webbisivulla, CRM tai helpdesk työkalulla
  • Automaattinen puhelunjako
  • Mobiilisovellus
  • Rajattomat soittojonot
  • Maailmanlaajuiset numerot (140+ maata)

Essential

30 €/kk

Tilaa

Starter:in lisäksi:

  • Edistynyt analytiikka rajattomalla historialla
  • Realiaikainen asiakkaan hallintapaneeli
  • Integraatiot toisiin järjestelmiin
  • Avoin API
  • Skill-pohjainen reiritys
  • Älykäs jonotus
  • SMS / Tekstiviestit
  • Työnkulun Automatisointi

Expert

50 €/kk

Tilaa

Essential:in lisäksi…

  • Salesforce-integraatio
  • Power Dialer, Smart Dialer
  • Puhelujen valvonta (Call Barging, Call Whispering)
  • Wallboards – saa suora kuva mitä tapahtuu CloudTalk puhelinkeskuksessasi
  • Oma tilijohtaja
  • Puheesta tekstiksi
  • Single Sign-On (SSO) – työntekijät voivat kirjautua sisään Google käyttäjillä
  • SQL Vienti
  • Rajattomat samanaikaiset puhelut

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.