Click2Contract

Visuaalisen tarjouksen luonnista sopimuksen arkistointiin muutamalla klikkauksella

Click2Contract on myyntitiimeille tehty kauppojen kotiutustyökalu. Luo, seuraa ja hyväksytä visuaalinen tarjous tai myyntisopimus. Arkistoi sopimus ja raportoi CRM:ssä. Kaikki onnistuu vain muutamalla klikkauksella.

79 €/kk/1-4 käyttäjää

Pyydä lisätietoja
Sovi esittely
Aloita kokeilu
Tilaa käyttöösi
Click2Contract
0+
asiakasta luottaa
0+
ohjelmistoa yrityksellesi
0
asiantuntijaa palveluksessasi
0+
asiakaspalvelua suomeksi

MiniTeam

  • Rajaton tarjousten, tarjouspohjien sekä sähköisten allekirjoitusten määrä
  • Enintään 500 SMS-vahvistuskoodien määrä vuodessa
  • Pipedrive, Hubspot ja Procountor -integraatiot
  • Prosessin optimointi ja templatejen rakentamisen tuki adminille – 1 tunti aloitettaessa

79 €/kk/1-4 käyttäjää

Tilaa

SuperTeam

  • Rajaton tarjousten, tarjouspohjien sekä sähköisten allekirjoitusten määrä
  • Enintään 1000 SMS-vahvistuskoodien määrä vuodessa
  • Pipedrive, Hubspot ja Procountor -integraatiot
  • Prosessin optimointi ja templatejen rakentamisen tuki adminille – 1 tunti kvartaaleittain

189 €/kk/1-10 käyttäjää

Tilaa

CloserTeam

  • Rajaton tarjousten, tarjouspohjien sekä sähköisten allekirjoitusten määrä
  • Enintään 2000 SMS-vahvistuskoodien määrä vuodessa
  • Pipedrive, Hubspot ja Procountor -integraatiot
  • Prosessin optimointi ja templatejen rakentamisen tuki adminille – 2 tunti kvartaaleittain

329 €/kk/1-20 käyttäjää

Tilaa

Säästä aikaa

Click2Contractilla tarjous- tai sopimuspohjaa tehtäessä valitaan, mitä asioita myyjän täytyy yksittäisen asiakkaan kohdalla käsitellä. Näin saadaan koko prosessi optimoitua siten, että myyjä säästää jopa useita tunteja aikaa viikossa.

Tiedä enemmän

Click2Contractin Funnel-näkymässä myyjällä näkee yhdellä silmäyksellä kaikki ajankohtaiset tarjoukset. Myyjä saa myös ilmoituksen sähköpostiin, kun asiakas avaa tarjouksen, joten follow up -soitto onnistuu juuri oikealla hetkellä. Kuumimmat liidit erottuvat joukosta aktiivisuutensa ansiosta. Jokaisella tarjouskortilla on yhteenveto tapahtumista.

Viesti vahvemmin

Värit, videot, kuvat ja pop upit tukevat yrityksesi viestiä aivan uudella tavalla. Kun olet määrittänyt tarjoustyylisi, samaa tyyliä käytetään automaattisesti kaikissa tarjouksissa. Tarjoukset ja myyntisopimukset ovat yhtenäisiä ja tuottavat modernin asiakaskokemuksen

Pysy järjestyksessä

Kaikki lähetetyt tarjoukset ja hyväksytyt sopimukset ovat automaattisesti tallessa ja löydettävissä henkilövaihdoksista tai lomista riippumatta. Löydät aina tarvitsemasi asiat helposti hakutoiminnolla tai järjestämällä tarjouksia esimerkiksi myyjän perusteella.

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi (1kk).

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.