Causalytics Growth

Tekoälyohjelmisto, joka analysoi digitaalista markkinointiasi ja ehdottaa konkreettisia parannuksia

Causalytics analysoi markkinointidataasi ja ehdottaa sinulle konkreettisia, tuloksia parantavia toimenpiteitä. Kerromme sinulle miten saat enemmän kauppaa pienemmällä rahalla.

0+
asiakasta luottaa
0+
ohjelmistoa yrityksellesi
0
asiantuntijaa palveluksessasi
0+
asiakaspalvelua suomeksi

Tekoälyohjelmisto, joka analysoi digitaalista markkinointiasi ja ehdottaa konkreettisia parannuksia

Causalytics analysoi markkinointidataasi ja ehdottaa sinulle konkreettisia tuloksia parantavia toimenpiteitä. Kerromme sinulle miten saat enemmän kauppaa pienemmällä rahalla.

Miten Causalytics toimii?

Konkreettisia markkinointia parantavia toimenpide-ehdotuksia parissa minuutissa

1. Kytke datalähteesi

Tällä hetkellä Causalyticsin tukemia lähteitä ovat Google Analytics, Google Ads ja Facebook. Lisää tulee kuukausittain.

2. Tutustu konkreettisiin parannusehdotuksiin

Saat ensimmäiset ehdotukset jo parissa sekunnissa. Ehdotuksia on kolmea eri tyyppiä:

  • Boosts – Konkreettisia ehdotuksia, joiden vaikutus on ennustettavissa. Tiedät täsmälleen mitä tehdä ja kuinka paljon ennakoimme tulosten parantuvan.
  • Tips – Hyviä käytäntöjä ja dataan perustuvia yleisempiä ehdotuksia
  • Fixes – Ehdotuksia siitä, miten sinun kannattaisi kehittää datalähteitäsi, jotta Causalytics saisi mahdollisimman luotettavaa dataa

3. Sukella tarvittaessa yksityiskohtiin

Jokaisen ehdotuksen mukana tulee yksityiskohtainen selvitys siitä miten päädyimme ehdottamamme lopputulokseen.

Tiedot esitetään kaavioilla, numeroilla ja automaattisesti tuotetuilla tekstiselityksillä.

4. Seuraa tehtyjen toimenpiteiden vaikutusta

Seuraa helposti miten eri toimenpiteet vaikuttavat lopputulokseen, joko yksittäin tai kokonaisuutena.

Causalytics Growth

Tekoälyohjelmisto, joka analysoi digitaalista markkinointiasi ja ehdottaa konkreettisia parannuksia. Causalytics analysoi markkinointidataasi ja ehdottaa sinulle konkreettisia tuloksia parantavia toimenpiteitä. Kerromme sinulle miten saat enemmän kauppaa pienemmällä rahalla.

Eikö löydy sopivaa?

Ota yhteyttä myyntiimme. Käydään läpi teidän tarve ja etsitään sopiva ratkaisu.

Ota yhteyttä >>

tai soita: 010 841 5665

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi (1kk).

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.