Aircall

Pilvipohjainen puhelinjärjestelmä asiakaslähtöisille tiimeille.

Aircalin avulla hoidat asiakaspalvelun, myynnin ja muut tukitoiminnot sujuvasti ja asiakaslähtöisesti.

  • Edistyneet puhelintoiminnot niin myynti- kuin asiakaspalvelupuheluita varten
  • Helposti integroitavissa muihin ohjelmistoihin
  • Helppo puheluiden tiedonkeruu ja analysointi

30 €/kk/käyttäjä

Pyydä lisätietoja
Sovi esittely
Aloita kokeilu
Tilaa käyttöösi
0+
asiakasta luottaa
0+
ohjelmistoa yrityksellesi
0
asiantuntijaa palveluksessasi
0+
asiakaspalvelua suomeksi

Mikä on Aircall? (Eng.)

Pipedrive- integraatio (Eng.)

Aircalin Ominaisuudet

Puhelinjärjestelmä

Call centerin ominaisuudet

Jonottaminen

Puhelut

Pipedrive- integraatio

Pipedriven ja Aircalin integraatio mahdollistaa puheluiden soittamisen suoraan Pipedrivesta käyttämällä Aircalin toimintoja. Integraation ansiosta työskentelyä ei tarvitse keskeyttää Pipedriven puolella. 

Integraatio kytkeytyy kaikkiin inbound- ja outbound-soittoihin sekä vastaajaan. Integraatio luo automaattisesti uuden kontaktin Pipedriveen soittaessasi numeroon, jota ei vielä ole omassa Pipedrivessa.

Tutustu Pipedriveen

Essentials

30 €/kk/käyttäjä

Tilaa
  • Yli 60 integraatiota
  • Puheluiden nauhoitus
  • Click to dial- ominaisuus
  • Vastaaja

Professional

50 €/kk/käyttäjä

Tilaa

Kaikki Essentialin ominaisuudet +

  • Salesforce-integraatio
  • Edistyneet analyysi ja raportointi-ominaisuudet
  • Live-puhelun seuranta
  • Puheluiden merkitseminen
  • Edistyneet myyntiominaisuudet mm. ”power dialer”

Eikö löydy sopivaa?

Ota yhteyttä myyntiimme. Käydään läpi teidän tarve ja etsitään sopiva ratkaisu.

Ota yhteyttä >>

tai soita: 010 841 5665

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi (1kk).

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.