fbpx

Tilisi Oy- Asiakaskokemuksen varmistaminen CRM:n avulla

Tilisi Oy ei tarjoa vain perinteisiä tilitoimistopalveluja, vaan on erikoistunut aktiivisen dialogin ylläpitämiseen asiakkaidensa kanssa. Tämän vuoksi yritys tarvitsi CRM-ohjelmiston, jonka avulla asiakkuuksien hallinta sujuisi mahdollisimman tehokkaasti, sekä perehdytyksen ohjelmiston käyttöön.

Ohjelmistoja.fi tarjosi ratkaisun: Pipedrive yhdessä käyttöönottopalvelun kanssa.

Toimitusjohtaja Riku Ryödi on pitkän linjan yrittäjä ja asioinut uransa aikana lukuisten eri tilitoimistojen kanssa. Tämä kokemus auttaa häntä ymmärtämään, millaista palveluja yritykset todella tarvitsevat.

– Me emme vain pyörittele numeroita, vaan autamme asiakkaitamme ymmärtämään, mitä ne kaikki numerot tarkoittavat, Ryödi kertoo.

Tilisi Oy:ltä löytyi jo ennestään Pipedrive, mutta parin kokeilun jälkeen sen käyttäminen oli jäänyt. Ryödi kuuli Ohjelmistoja.fi:n myyvän Pipedrivea yhdessä käyttöönottopalvelun kanssa ja päätti ottaa yhteyttä – josko nyt saataisiin CRM pelaamaan. Kyllähän se onnistui.

Itse käyttöönottoprosessi oli nopea. Tärkeintä oli oppia hyödyntämään Pipedrivea ja sen ominaisuuksia juuri Tilisi Oy:tä parhaiten palvelemalla tavalla. Ryödi painottaa hyvän ohjelmiston tärkeyttä erityisesti asiakaskokemuksen parantamisessa. Nyt Pipedrivea käytetäänkin ensisijaisesti olemassa olevien asiakkuuksien hallintaan sekä aktiiviseen kommunikointiin.

– Ohjelmistoissa on lukuisia ominaisuuksia, joita kaikki eivät tarvitse. Asiantuntija osaa hahmottaa olennaiset asiat ja näyttää, kuinka ohjelmistoa käytetään tehokkaasti. Näin meidän ei tarvitse kuluttaa tuhottomasti omaa aikaamme tämän pähkäilyyn, Ryödi toteaa.

Ryödi on ollut hyvin tyytyväinen saamaansa palveluun sekä Pipedriveen, jota käytetään yrityksessä koko ajan aktiivisemmin. Hän korostaa hintaan kuuluvan peruskäyttöönoton madaltavan etenkin pienyrittäjän kynnystä ohjelmistojen hankkimiselle.

”On helppoa suositella Ohjelmistoja.fi:tä, sillä tiedän omasta kokemuksestani palvelun olevan erinomaista ja luotettavaa. Tähänhän suositukset perustuvat: ihmisten väliseen luottamukseen.”

Riku Ryödi, Tilisi Oy
2019-06-13T10:52:30+03:00June 3rd, 2019|Referenssit, SaaShop tuotteet & uutiset|