Meiltä kysytään välillä, miten laskutuksemme toimii. Käymme tässä tukiartikkelissa laskutukseen liittyvät asiat läpi. Löydät myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin artikkelin lopussa.
Laskutussyklin voi valita vapaasti 1, 2, 3, 6 tai 12 kuukautta. Sopimukseen voi tehdä muutoksen ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme. Seuraava lasku voi vielä tulla nykyisellä syklillä, mutta muutos tapahtuu tämän jälkeen automaattisesti.
Laskutus tapahtuu jatkuvasti kuukausi-sopimukset sopimusjaksoa edeltävän kuukauden ensimmäisenä päivänä (eräpäivä 14.päivä).
Laskutusjärjestelmä on automaattinen ja se integroituu myytävien ohjelmistojen hallintajärjestelmiin. Ohjelmistopalveluiden sulkuprosessi käynnistyy aina automaattisesti, jos lasku jää maksamatta. Sulkeutuneiden palveluiden uudelleen avaaminen aiheuttaa lisäkustannuksia.
Usein kysyttyjä kysymyksiä:
Seuraavaksi voit lukea vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin koskien laskutustamme.
Erääntyvät laskut ja eräpäiväilmoitus:
Kun tilillä huomataan erääntynyt lasku, sen voi maksaa, vaikka eräpäivä on mennyt. Palveluita ei uusita, mikäli suoritusta ei saada 3 vuorokauden kuluessa ja palvelut suljetaan automaattisesti maksetun jakson lopussa.
Miksi laskutus tapahtuu etukäteen?
Laskutus tapahtuu etukäteen, koska ennakkolaskutuksen avulla ehdimme sulkea lisenssit toimittajalta. Jos niihin tulee vähennyksiä, palvelut irtisanotaan tai laskut jäävät maksamatta.
Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden irtisanoa sopimus ennen seuraavan sopimuskauden jatkumista, ja tämä malli mahdollistaa sen. Eräpäivän jälkeen meille jää vielä puolen kuukauden verran aikaa varmistaa palveluiden irtisanominen ohjelmistotoimittajalle tai tukkurille oikein.
Voiko laskun eräpäivää siirtää?
Laskuja ei luoda käsin, joten niiden sisältöä ja eräpäiviä ei pysty muokkaamaan.
Maksuvaihtoehdot:
Maksutavan voi valita tilausvaiheessa. Voit maksaa luottokortilla, verkkomaksuilla tai laskulla (sähköpostitse, verkkolaskuna tai postitse).