Yrityksesi ohjelmistot yhdelle laskulle

Ei enää kuittirumbaa ja epäselvyyttä käytössä olevista ohjelmista. Siirrä nykyisten ohjelmistojesi laskutus meille. Saat tilausten hallinnan sekä asiakastuen helposti yhdestä paikasta – ilman lisämaksua.

selvitä hyödyt yrityksellesi

Kasvavassa valikoimassamme on jo yli 100 pk-yritysten yleisintä ohjelmistoa

Lisäämme jatkuvasti uusia ohjelmistoja valikoimaamme

Ylläpidä ohjelmistojesi tilauksia tehokkaasti

Kaikki ohjelmistot yhdellä laskulla

Keskitetty laskutus auttaa “pysymään kartalla” ohjelmistohankintojen kokonaiskuluista. Ei enää luottokorttikaaosta.

hallinnoi kaikkia SaaSeja ja käyttäjiä

Hallinnoi ohjelmistoja keskitetysti

Uudelle työntekijälle kaikki tarvittavat lisenssit nopeasti muutamalla klikkauksella yhdessä palvelussa. Työntekijä lopettaessa voit helposti sulkea kaikki lisenssit kerralla.

Säästä aikaa ja kustannuksia

Pienempi määrä laskuja näkyy myös säästönä taloushallinnon kirjauksissa sekä kuluissa. Säästät siis kirjanpitokustannuksissasi.

välittömät muutokset laskutukseen

Välittömät muutokset laskutukseen

Muutokset laskutukseen ovat voimassa seuraavan kuukauden laskutuksessa. Et maksa turhasta kun lisenssejä/palveluita pitää sulkea. Hallintaliittymästä näet laskutushistorian helposti.

Sama hinta kuin suoraan SaaS-yhtiöltä ostettaessa

Et maksa ohjelmista enempää kuin nyt. Olemme SaaS-yhtiöiden virallisia jälleenmyyjiä ja hinnat muuttuvat vain silloin kuin SaaS-yhtiö muuttaa hintoja.

Palvelua ohjelmiston käyttöönottoon ja apua sen käyttämiseen

Saat apua suomenkielellä. Voit toki olla yhteydessä myös suoraan SaaS-yhtiön tukeen. Me osaamme auttaa myös jos ongelma on kahden eri SaaS-tuotteen välisessä liitännässä.

Hallinnoi ohjelmistoja keskitetysti

Asiakkaidemme kokemuksia

‘’Keskittämällä ohjelmistotilauksia pystytään helpottamaan myös omaa elämää, kun säästyy se turha vaiva ja hallinnointi, mikä moneen eri tilaukseen liittyy. SaaS-ohjelmistojen suoratilauksesta kuitteja ei välttämättä tule automaattisesti sähköpostiin, vaan ne pitää hakea itse kirjautumalla tilille. Kun kerran voi keskittää ohjelmistot näin helposti ja samalla hinnalla, niin miksi niin ei tehtäisi.”

Riku Ryödi, Toimitusjohtaja,

Tilisi Oy

”Yritystoiminnan alussa tarvitsin kumppanin, joka pystyi toimittamaan yrityksen perusasioiden hoitamiseen ohjelmistot helposti. Yhdellä kuukausimaksulla hoituu nyt mm. sähköposti, nettisivut, CRM ja laskutus. Sopivien järjestelmien lisäksi oli tärkeää helppo käyttöönotto ja kumppanin mielenkiinto tukea pk-yrittäjää, mikä on omille arvoilleni tärkeää. “

Sami Wendell, Taloushallinnon muutosagentti,

Wendell Partners Oy

Siirrä yrityksesi ohjelmat yhdelle laskulle – selvitä omat hyödyt helposti!

Yritysten eri osastoilla on käytössä lukuisia erilaisia ohjelmistoja. Yrityksellä on siis käytössä yhteensä kymmeniä tai jopa 100 erilaista ohjelmistoa, joissa on eri määrä käyttäjätilejä ohjelmasta riippuen. Tyypillisin asiakkaamme on pk-yritys, jolla on noin 20-100 työntekijää. Yleisimmät kauttamme hankitut ohjelmat ovat Microsoft tai Google Workspace toimisto-ohjelmat sekä projektinhallinnan, myynninohjauksen ja markkinoinnin työkalut. Ota yhteyttä niin kartoitamme kanssasi sinun yrityksen tilanteen.

Palveluumme luottaa jo 2000 asiakasta lukuisilta eri toimialoilta. Liity joukkoon.

Jätä yhteydenottopyyntö toukokuun aikana

Saat 5%:n alennuksen lisenssien kuukausimaksuun

Alennuksen voi hyödyntää jos yhteydenottopyyntö on jätetty 31.5.2022 mennessä. Alennuksen saa käyttöön jos yrityksellä on vähintään viisi käyttäjää tai kolme ohjelmistoa.

  • 1. Jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Täytä lomakkeelle yrityksesi käytössä olevat ohjelmat – ei haittaa vaikka lista ei ole täydellinen sillä käymme sen vielä läpi kanssasi seuraavissa vaiheissa.

  • 2. Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä seuraavan työpäivän aikana valitsemallasi tavalla. Käymme 30 min aikana läpi kanssasi yrityksesi nykyisen tilanteen ja millaisia hyötyjä saisitte ohjelmistohankintojen keskittämisestä.

  • 3. Jos päädyimme yhteistyöhön, teemme suunnitelman laskutuksen siirrosta kanssasi. Eri SaaS-yhtiöillä on omanlaisia käytäntöjä laskutuksen siirtämiseen. Saat selvät ohjeet mitä siirto vaatii ja teemme puolestasi kaiken mitä projektissa voi ulkoistaa.

  • 4. Toteutamme laskutuksen siirron sovittuna ajankohtana. Ohjelmistojen käyttäjät  eivät huomaa siirron tapahtumista ja kaikki vanhat tietosi säilyvät ohjelmistoissa.

  • 5. Jatkossa saat kaikki siirretyt ohjelmat yhdellä laskulla! Kasvatamme ohjelmisto-valikoimaamme jatkuvasti. Jos joku ohjelmisto jäi vielä siirron ulkopuolelle, niin palaamme sinulle heti kun se tulee mahdolliseksi.

Ohjelmistoja.fi tarina

Kaj Seeste, CEO

Ohjelmistoja.fi/SaaShop Oy

“Yritysten käytössä olevien ohjelmien lukumäärän kasvu ja niiden toimituksen siirtyminen tilausjaksoihin ja SaaS-malliin on vuosia jatkunut megatrendi. Huomasimme miten hankalaa ja työlästä tämän hallinnointi voi yrityksessä olla. Pahimmillaan yritykset maksavat turhasta kun lisenssejä ja palveluita pitäisi sulkea, mutta yleiskuva käytössä olevista ohjelmista ei ole välttämättä kenenkään hallussa.

Halusimme luoda SaaShopista palvelun, joka ratkaiseen varsinkin pienten ja keskisuurten yritysten kasvavat haasteet ohjelmistojen tilausten hallinnassa. Meidän missio on säästää pk-yritysten käyttämää aikaa ja rahaa kuittirumban läpikäymisen ja vapauttaa organisaatioiden aikaa tärkeämpiin tehtäviin.

SaaShop on perustettu vuonna 2018 ja olemme ohjelmistojen markkinapaikka joka on avoin kaikille hyville ja laadukkaille SaaS-periaatteella toimiville ohjelmistoille. Meillä on jo lähes 2000 tyytyväistä asiakasta ja tarjontamme SaaS-ohjelmista kasvaa jatkuvasti. Seuraavina vaiheina SaaShopin toiminnassa ovat itsepalveluportaalin kehittäminen monipuolisempaan lisenssien hallintaan sekä laajentuminen kansainvälisille markkinoille.”