Moderni tapa hallinnoida puhelinkeskusteluja
CloudTalk on tehokas ja monipuolinen työkalu puhelujen hallitsemiseen ja tallentamiseen. Kun hoidat puhelut CloudTalkin kautta, järjestelmä tallentaa automaattisesti kaikki puheluaktiviteetit, kuten soittojen määrän ja kontaktit.
Integroi CloudTalk Pipedriveen saadaksesi kaiken hyödyn irti ohjelmistosta. Integroinnin ansiosta kaikki puhelutiedot aina äänitallenteita myöten tallentuvat suoraan Pipedriveen – näin sinun ei enää tarvitse syöttää manuaalisesti tietoja jokaisesta puhelusta!
CloudTalk sopii kaikille yrityksille riippumatta siitä, kuinka suuri puheluvolyyminne on. Sen avulla toteutatte tehokkaampaa myyntiä, parempaa asiakaspalvelua ja selkeämpää kommunikointia tiimien kesken.
30 €/kk/käyttäjä
Moderni tapa hallinnoida puhelinkeskusteluja
Tehokkaita ja helppokäyttöisiä yhden klikkauksen integraatioita, joiden ansiosta saat työpäivänä entistä enemmän aikaan. Puhu asiakkaidesi kanssa, lähetä tiedot heidän toimistaan CRM-ohjelmistoon, hallinnoi tilauksia ja myyntiprosesseja – näin teet keskusteluistasi vieläkin tuottavampia. Luo virtuaalinen puhelinjärjestelmä myynnin ja asiakaspalvelun tiimeille mistä maailmankolkasta tahansa.
30 €/kk/käyttäjä
Rakenna parempia asiakassuhteita älykkäällä puhelinkeskusohjelmistolla
Säilytä paikallinen läsnäolosi kansainvälisellä numerolla, ja pyöritä virtuaalista puhelinkeskustasi mistä päin maailmaa hyvänsä.
Riippumatta siitä, työllistätkö lukuisia kiireisiä agentteja vai ovatko puhelinkeskustelut vain harvinainen osa toimintaasi, CloudTalk mukautuu täysin vastaamaan tarpeitasi huolimatta yrityksesi koosta.
Äänitoiminnot
Paranna asiakastukea edistyneillä puhelinkeskusominaisuuksillamme.
Älykäs puheluiden ohjaus
Varmista, että tarkasti kustomoitujen kriteerien perusteella puhelut ohjautuvat aina oikealla henkilölle.
Tuottavuus
Tehosta henkilöstön, tiimien tai osastojen aikaansaavuutta puhelinkeskuksen eri ominaisuuksilla.
Yhdistä CloudTalk kaikkiin käyttämiisi työkaluihin
CloudTalk tarjoaa natiivi-integraatioita suosituimpien CRM-, neuvonta- ja liiketoimintaohjelmistojen kanssa – kuten Pipedriven, Hubspotin, Salesforcen, Zendeskin jne. Näet puhelun yksityiskohtaiset tiedot CRM-ohjelmistostasi tai voit katsoa soittajan CRM-tiedot CloudTalkin kautta kahdensuuntaisen synkronointiratkaisumme ansiosta.
Tehokkaita ja helppokäyttöisiä yhden klikkauksen integraatioita, joiden ansiosta saat työpäivänä entistä enemmän aikaan. Puhu asiakkaidesi kanssa, lähetä tiedot heidän toimistaan CRM-ohjelmistoon, hallinnoi tilauksia ja myyntiprosesseja – näin teet keskusteluistasi vieläkin tuottavampia.
Pipedrive
CloudTalk on tämän hetken parhaiten menestyvä puhelinsovellus Pipedriven Marketplacella. Hyödynnä kahdensuuntaista synkronointi-integraatiota ja Click-to-Call -ominaisuutta yhdistämällä CloudTalk Pipedriveen.
Ominaisuudet lyhyesti:
- Kahdensuuntainen reaaliaikainen synkronointi (puhelut, muistiinpanot, tallenteet, tagit)
- Sekä diilien että kontaktien synkronointi
- Click-to-Call: pidä hiirtä Pipedrive-kontaktin yllä aloittaaksesi puhelun helposti
- Kuuntele tallenteita poistumatta Pipedrivesta
- Näe soittajan Pipedrive-tiedot ennen kuin vastaat puheluun
- CloudTalk on tämän hetken
Pipedrive
CloudTalk on tämän hetken parhaiten menestyvä puhelinsovellus Pipedriven Marketplacella. Hyödynnä kahdensuuntaista synkronointi-integraatiota ja Click-to-Call -ominaisuutta yhdistämällä CloudTalk Pipedriveen.
Ominaisuudet lyhyesti:
- Kahdensuuntainen reaaliaikainen synkronointi (puhelut, muistiinpanot, tallenteet, tagit)
- Sekä diilien että kontaktien synkronointi
- Click-to-Call: pidä hiirtä Pipedrive-kontaktin yllä aloittaaksesi puhelun helposti
- Kuuntele tallenteita poistumatta Pipedrivesta
- Näe soittajan Pipedrive-tiedot ennen kuin vastaat puheluun
- CloudTalk on tämän hetken
Edistyneet toiminnot:
- Lukuisat integraatiot: aktivoi jopa 20 integraatiota Pipedriven avulla sekä luo kustomoidut asetukset jokaiselle CloudTalkin käyttäjälle Pipdrive-tililläsi
- Puhelujen kirjausten asetukset: valitse asetuksista, kuinka inbound- ja outbound-puhelut sekä vastaamattomat puhelut kirjataan Pipedriveen
Integraation toteuttaminen
Katso oheiselta videolta, kuinka integroit Pipedriven CloudTalkin kanssa. Kutsumme tätä ” kolmen klikkauksen integraatioksi ” – mutta sinun ei tarvitse uskoa meitä, kokeile itse!
Integraatiot
Yhdistä CloudTalk helposti CRM-työkalujen, neuvontapalvelun sekä verkkomyyntiratkaisujen kanssa.
Tilastot ja seuranta
Paranna VoIP-puhelinkeskuksen laatua yksityiskohtaisilla tilastotiedoilla ja tarkkailemalla puheluja.
Apuvälineet
Hyödyllisiä työkaluja parempaan ja helpompaan hallinnointiin.
Seuraa ja nauhoita puhelut automaattisesti
Käyttämällä edistynyttä puhelinkeskusanalytiikkaa tiimi pystyy mittaamaan ja parantamaan kommunikaatiota asiakkaiden kanssa. Reaaliaikaisen analytiikan avulla voit seurata myyjiesi toimintaa livenä.
CloudTalkin yhden klikkauksen -integraatioiden edut
Inbound-puhelinkeskus
CloudTalkilla tarjoat personoitua asiakaspalvelua oikein skaalattuna, ja asiakkaasi ovat onnellisempia. Fokus on yritystoimintasi kasvattamisessa.
Puhelinkeskus myynnille
Kasvata myyntiä ja konvertoi enemmän liidejä. Ei enää manuaalista numerojen näppäilyä tai datan tallentamista – tämän ansiosta tuottavuutesi nousee jopa 270%.
Liiketoiminnan puhelinjärjestelmä
Paras työkalu puhelujen hallintaan yhdestä paikasta. Yhdistä sivukonttorit, osastot ja tiimin jäsenet vaivattomasti ja fiksusti.
Inbound-puhelinkeskus
CloudTalkilla tarjoat personoitua asiakaspalvelua oikein skaalattuna, ja asiakkaasi ovat onnellisempia. Fokus on yritystoimintasi kasvattamisessa.
Puhelinkeskus myynnille
Kasvata myyntiä ja konvertoi enemmän liidejä. Ei enää manuaalista numerojen näppäilyä tai datan tallentamista – tämän ansiosta tuottavuutesi nousee jopa 270%.
Liiketoiminnan puhelinjärjestelmä
Paras työkalu puhelujen hallintaan yhdestä paikasta. Yhdistä sivukonttorit, osastot ja tiimin jäsenet vaivattomasti ja fiksusti.
Puhelinkeskusratkaisu saatavilla missä ja milloin vain
Soita ja vastaanota puheluita tietokoneen selaimen tai mobiilisovelluksemme kautta huolimatta siitä, missä olet. CloudTalkin käyttöönotto on uskomattoman helppoa – voit aloittaa puhelujesi hallinnoinnin alle viidessä minuutissa.
CloudTalkin yhden klikkauksen -integraatioiden edut
Yksinkertainen käyttöönotto
Aloita CloudTalkin käyttö alle viidessä minuutissa. Konfigurointi on valmis silmänräpäyksessä. Ei käyttöönotto- tai asennuskustannuksia. Olemme markkinoiden ainoa tarjoaja, joka ei vaadi sitoutumisia!
Datan synkronointi
CloudTalk synkronoi asiakasdatan automaattisesti valitsemillasi työkaluilla. Kaikki soittajatiedot (tilaukset, tiketit, keskustelut…) päivitetään ja näytetään aina, kun tarvitset niitä.
Yksinkertaistettu työkulku
Integraatioiden ansiosta jokapäiväiset rutiinitoimet katoavat, mikä tekee tiimityöstä helpompaa ja tuottoisampaa. Agenttisi näkevät täyden tapahtumahistorian sillä sekunnilla, kun puhelu saapuu.
Yksinkertainen käyttöönotto
Aloita CloudTalkin käyttö alle viidessä minuutissa. Konfigurointi on valmis silmänräpäyksessä. Ei käyttöönotto- tai asennuskustannuksia. Olemme markkinoiden ainoa tarjoaja, joka ei vaadi sitoutumisia!
Datan synkronointi
CloudTalk synkronoi asiakasdatan automaattisesti valitsemillasi työkaluilla. Kaikki soittajatiedot (tilaukset, tiketit, keskustelut…) päivitetään ja näytetään aina, kun tarvitset niitä.
Yksinkertaistettu työkulku
Integraatioiden ansiosta jokapäiväiset rutiinitoimet katoavat, mikä tekee tiimityöstä helpompaa ja tuottoisampaa. Agenttisi näkevät täyden tapahtumahistorian sillä sekunnilla, kun puhelu saapuu.
MITÄ ASIAKKAAMME SANOVAT
Etsimme monipuolista ratkaisua, joka auttaisi meitä parantamaan sekä tiimimme tuottavuutta että asiakaspalveluamme. CloudTalk on vastannut kaikkiin odotuksiimme, ja voimme keskittyä tärkeämpiin asioihin – asiakasluottamuksen rakentamiseen.
CloudTalk on juuri sellainen pilvipalveluna toimiva puhelinjärjestelmäratkaisu, jota olimme etsineet. Asennus ja hallinnointi ovat nyt helpompia kuin koskaan…
Arvostamme sitä, että asennus sujui erittäin nopeasti, eikä meidän tarvinnut investoida laitteistoihin. Web admin -käyttäjäliittymä on erittäin käyttäjäystävällinen ja helppo käyttää.
Tärkeimmät edellytyksemme olivat tehokas puheluiden ohjaus, yksinkertainen ja intuitiivinen web admin, sekä yksityiskohtaiset statistiikat ja raportointi. Olemme onnellisia voidessamme sanoa, että olemme saavuttaneet tämän kaiken.